Terminal kontenerowy (ul. Ordona #2A, #10) o powierzchni 22 401m2 jest w użytkowaniu wieczystym PKP (fragment należy do Skarbu Państwa).
Północna część działki to niezagospodarowane pozostałości po dawnych bocznicach kolejowych. W północno-zachodniej części znajduje się góra piasku. Przez teren przebiega linia wysokiego napięcia, jeden z masztów został częściowo zasypany przez kruszywo i piasek. W środkowej części funkcjonuje parking, dostosowany do obsługi TIR-ów. Część zachodnia to dawne torowisko (jest obecnie niezagospodarowana). W jej południowej części znajduje się skup złomu. Od ul. Ordona znajduje się ogromna hala (o powierzchni 3.4 ha) oraz tuż przy ulicy dawne budynki administracyjne, będące obecnie siedzibą różnych firm.
Budynek administracyjny ma powierzchnię użytkową 648 m2, budynek portierni 14.7 m2, układ torowy miał łączną długość 1822.8 mb, rozjazdy 162.2 mb, a wstawki 262 mb. Na działkach przebiegała w kanalizacji kablowej teletechniczna linia światłowodowa będąca w obsłudze TK Telekom oraz linia kablowa SN [12]. Użytkownikiem jest DB Schenker [13].
Na teren od ul. Ordona wiedzie kilka bram. Czterokondygnacyjny budynek biurowy powstał na planie prostokąta, z dwoma skrajnymi ryzalitami w elewacji frontowej. Wymurowany z cegły silikatowej otrzymał prostą, ceglaną dekorację z pionowymi pasami płycin okiennych. Budynki bramne także zostały wymurowane z cegły silikatowej. Hala usytuowana została równolegle do torów kolejowych. Składa się z dwóch naw przykrytych dachami łupinowymi. Elewacje frontowe żelbetowej hali zostały częściowo przeszklone [13].
Od ul. Gniewkowskiej działa złomZłomhut (dawniej do Warszawy Głównej Towarowej należały trzy skupy złomu: Złom-Stal, Metex i Erix [19]). Mieści się tu też m.in. Ściema Jazz Club, Hurtownia środków chemicznych Forlux, komis samochodowy autoauto.pl [5].