Centrum Handlowe Factory Annopol (ul. Annopol #2) to pierwsze centrum outletowe w Warszawie po prawej stronie Wisły, drugie centrum tego inwestora w mieście [1] i w momencie otwarcia największe pod względem powierzchni handlowej na Mazowszu [3]. Obiekt zajmuje ok. 26 tys. m2 i zaplanowano w nim ok. 120 lokali. Przed budynkiem powstał parking na 1400 samochodów [1]. Zewnętrza elewacja jest w kremowo-beżowej kolorystyce, z czerwonym akcentem logo Factory. Geometria bryły jest urozmaicona, poszczególne fragmenty kolorystyczne są bardziej lub mniej wysunięte. Całość otaczają dwa pasy czarnej okładziny wzdłuż krawędzi dachu. Projekt wnętrz łączy funkcjonalność i estetykę. W centrum przewidziano także miejsca do wypoczynku, plac zabaw oraz specjalną przestrzeń co-workingową. Dostępna jest też darmowa sieć Wi-Fi [7].
Budynek powstał jako wolnostojąca jednokondygnacyjna hala (o wysokości 9 metrów) oparta o siatkę betonowych słupów konstrukcyjnych, na których zamontowano elementy nośne dachu [3]. Factory Annopol było pierwszym w Polsce obiektem handlowym, który w trakcie projektowania został poddany certyfikacji BREEAM. Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski. Inwestorem był Neinver, a generalnym wykonawcą Budimex [1]. Za projekt konstrukcyjny odpowiadają Konstrukcja Projekt i Kappa-Projekt [4]. Koszt inwestycji wyniósł 35 mln euro [3].
Wśród najemców, oprócz licznych firm odzieżowych i obuwniczych, znalazły się m.in. Tchibo, Smyk, Empik [1], park rozrywki dla dzieci Jupi Park, Rossmann [5] i kilka lokali gastronomicznych, m.in. Chłopskie Jadło i Grycan Lody od Pokoleń, Sphinx, Costa by coffeeheaven [8]. 15 lipca 2021 roku otwarto tu pierwszy w Polsce outlet RTV Euro AGD [2].